0
Cart search

FAQ

Skąd mam wiedzieć czy nie wyślecie mi kamieni zamiast butów?
Nasza firma działa od 1996 roku, mamy kilkadziesiąt sklepów stacjonarnych, zostaliśmy nagrodzeni Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu, nasza wieloletnia reputacja powinna świadczyć za nas samych.

Czy posiadacie wszystkie produkty, które są na stronie?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są w naszych sklepach bądź magazynach dostępne „od ręki”.

Nie ma dostępnego mojego rozmiaru produktu, który chcę kupić. Czy można go jakoś zamówić?
Niestety nie możemy dać takiej gwarancji, jednakże warto napisać do nas maila, może uda nam się go zorganizować.

Kurier jest drogi czy możecie wysłać zamówienie Pocztą Polską?
Niestety nie przewidujemy takiej możliwości. Zależy nam, aby przesyłka w stanie nienaruszonym dotarła szybko i bezpiecznie. Dodatkowo każda przesyłka kurierska GLS jest ubezpieczona na 5 000 zł.

Jak dobrać rozmiar butów, ubrań?
W zakładce tabela rozmiarów można sprawdzić ile cm ma wkładka buta danego producenta w danym rozmiarze, podane też są wymiary ubrań.

Czy macie jakieś aukcje na Allegro?
Nie, nasza firma nie działa na żadnym serwisie sprzedażowym. Zaopatrujemy się u Polskich dystrybutorów a umowy z nimi w większości zakazują sprzedaży na takich portalach.

Co jeśli zamówię produkt w złym rozmiarze?
Zgodnie z polskim prawem każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, więcej informacji znajduje się w zakładce zwroty i wymiana.

Czy mogę odebrać ciuchy w sklepie stacjonarnym?
Niestety nie ma takiej możliwości.

Co jeśli mi się nie podoba produkt?
Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni, więcej informacji w zakładce zwroty i wymiana.

Jaką mam pewność, że produkty są oryginalne?
Zaopatrujemy się tylko u polskich oficjalnych dystrybutorów, daje nam to pewność ich oryginalności i pochodzenia.

Czy udzielacie jakiejś gwarancji?
Tak, każdy produkt posiada 24 miesięczną gwarancję producenta.

Otrzymałem produkty niezgodne z zamówieniem, co zrobić?
Proszę niezwłocznie skontaktować się z nami, Kontakt 

Podczas zamawiania pomyliłam/em się, co zrobić?
Prosimy jak najszybciej skontaktować się z nami! Drogą telefoniczną w godzinach pracy biura bądź drogą mailową. Niestety, nie możemy jednak gwarantować anulowania zamówienia.

Nie mam 18 lat czy mogę złożyć zamówienie?
Jeśli masz skończone 13 lat i zgodę przedstawiciela ustawowego (np. rodzica) to tak.

Cliff Sport